.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار داغ "هم نام ها" در انتخابات نهم !
در دو شهر استان مازندران به ضمیمه دو کاندیدای سرشناس ،دو هم نام ایشان نیز جهت شرکت در انتخابت مجلس نهم ثبت نام نموده اند .در حوزه انتخابیه ...
بازار داغ "هم نام ها" در انتخابات نهم !

شنیده ها حاکی از آن است در دو شهر استان مازندران به ضمیمه دو کاندیدای سرشناس ،دو همنام ایشان نیز جهت شرکت در انتخابت مجلس نهم ثبت نام نموده اند .
در حوزه انتخابیه بهشهر و نکا و گلوگاه ، در روز دوم انتخابات دکتر محمد جمشیدی اردشیری فرزند حسن جمشیدی (نماینده اسبق مجلس) که از مدتها قبل حضور خود را اعلام نموده و فعالیت های گسترده ای را نیز جهت حضور تدارک می بیند، با حضور در فرمانداری بهشهر اقدام به ثبت نام جهت شرکت در انتخاب آتی نمود.ولی در روزهای بعدی شنیده شده است که دکتر محمد جمشیدی دو باره در فرمانداری بهشهر حاضر شده و ثبت نام کرد.
بله.... دکتر محمد جمشیدی( ثانی) که شنیده ها از اصلیت همدانی وی خبر می دهند کاملا قانونی وارد انتخابات آتی در حوزه انتخابیه بهشهر ،نکا و گلوگاه گردید و نام ایشان هم ردیف با نام دکتر محمد جمشیدی(فرزند نماینده اسبق) قرار گرفت .جالب اینجاست نام پدر وی هم حسن می باشد.

در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادكوه و جویبارنیز به همراه آقای علی ادیانی نماینده فعلی مجلس،فرد دیگری نیز همنام ایشان جهت شرکت در انتخابات آتی ثبت نام نموده است .

البته ما حضور جمشیدی و ادیانی ثانی را نکوهش نکرده و به اشتیاق ایشان تعرض نمی نمائیم ،اما آنچه مسلم است دکتر محمد جمشیدی اردشیری و علی ادیانی مدت چندین ماه است با حمایت اقشار مختلف منطقه خود به فعالیت پرداخته و هزینه هایی را نیز در این راه متقبل گشته اند که اگر نیت حضور این افراد به غیر از خیر و رقابت سالم باشد عمل آنان بد اخلاقی سیاسی به حساب آمده و مطمئنا مورد نکوهش همگان قرار خواهند گرفت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 دي 1390
كسي حق ندارد به نام همنام بودن فرد ديگري را مرد تخطه قراردهد و ايشان را بجرم همنامي از حق اجتماعي وسياسي محروم كند
روزبه 17 دي 1390
چطور آقای ادیانی و جمشیدی از مدتها قبل از شروع انتخابات برای خود تبیلغات نمایندگی مجلس را شروع کردن بداخلاقی حساب نمی شد؟ حالا می شه؟
نا شناس 17 دي 1390
با سلام ، مردم منطقه بهشهر و نکا وگلوگاه ، آقای دکتر محمد جمشیدی اردشیری را با نام دکتر محمد با دکتر جمشیدی و حتی جمشیدی میشناسند . همچنین مردم قائمشهر و سوادکوه و جویبار آقای دکتر سید علی ادیانی راد را با نام دکتر ادیانی یا ادیانی مشیناسند . این دو آقای همنام دیگر ، اگر انشائ اله نیت صحیح دارند باید فرمانداریهای محترم و ستاد انتخابات استان یک کدی به آتها بدهد که اگر آن کد توسط رای دهنده ذکر شد رای برای این دو نفر باشد .
عمران 17 دي 1390
شمال نیوز طرفدار دکتر ادیانی
امير 17 دي 1390
اين كه بد ا خلاقي است شكي نيست. اما قانون پيش بيني لازم را كرده وبايد براي فرد جديد مشخصه انتخاب گردد. تبليغات زود همگام مزه انتخابات است
نا شناس 17 دي 1390
این موضوع مطرح کردن همنام آخرین و تنهاترین تلاش برای حفظ قدرت آقایان را نشان میدهد و نشان از قدرت بالای حریف تازه نفس دارد

با تشکر از این سایت خوب
نا شناس 17 دي 1390
عباس آقا ، خوب به این بهانه دوستای خودتو تبلیغ میکنی ؟؟؟
نا شناس 17 دي 1390
آقای شمال نیوز؛ به نظر شما این آقایان که از گذشته تبلیغات را شروع کردند ، تخلف نیست ،؟؟ کارشان غیرقانونی نیست ؟؟ این وقت این ها میخوان برن برامون قانون تصویب کنن و بر اجرای قانون نظارت کنن ؟؟ جالبه ها !! نه ؟؟
نا شناس 17 دي 1390
شمال نیوز : " اما آنچه مسلم است دکتر محمد جمشیدی اردشیری و علی ادیانی مدت چندین ماه است با حمایت اقشار مختلف منطقه خود به فعالیت پرداخته و هزینه هایی را نیز در این راه متقبل گشته اند : 1) چند ماه فعالیت این آقایان بر خلاف قانون است؟ 2) هزینه ها چقدر بوده از کجا تامین شده ؟
نا شناس 17 دي 1390
ساعت خواب شمال نیوز بعد از 8 روز تازه فهمیدی؟
نا شناس 17 دي 1390
سلام به همه خوانندگان... دومی ها مردم را ... تصویر کردن...یادشون باشه بعد از انتخابات باید در شهر زندگی کنند و مردم اونا را گاو تصور می کنن
غلط ننداز 17 دي 1390
اصلاً حضور آقاي دكتر علي ادياني در مجلس و عملكرد 4 ساله اش به خاطر وكيل الدوله بودن و سخنگوي كميسيون انرژي شدن با مدرك الهيات و عدم كاركرد اقتصادي شان زير سواله و توش پر از عسر و حرجه ، حالا آن بنده خداي همنام هنوز نيامده شما چطور انگ نيت سوء به آنها چسباندي شمال نيوز؟ تازه راهش هم اينه كه فرمانداري يك اسم مستعار براي انها انتخاب كنه يا از پسوندشان استفاده كنند . همين تبليغات جهت دار شمال نيوز خودش اشكال شرعي داره اين بابا هنوز نيامده داره براش تبليغات منفي مي كنه .
نا شناس 17 دي 1390
سلام وخسته نباشید خدمت بزرگواران حامی ثانی ها.
از اینکه کسی کاندیدای انتخابات شود کسی نمیتواند مانع کسی شود ولی چندنکته قابل عرض است...
1)اینکه همنام ها به میدان انتخابات وارد شوند حق اجتماعی آنهاست.ولی به چه قیمتی؟
2)آیا این وارد شدن با احتمال رای آوردن است یا...
3)آیا اینکه درشهرهایی که رقیب قدر است این اتفاق واقعا اتفاقی است؟
4)دوستان عزیز! آیا شما کاملا مطمئنید که دسیسه ای درکارنیست؟
5)آیا میدانید چرا زمان استعفای کسانی را که میخواهند درانتخابات شرکت کنند9 تیرماه قرار دادند؟
پس بیایید وسرتان را مانند کبک زیربرف نکنید....
خدا انشاءاله ریشه جریان انحرافی (به هرشکل حتی درقالب اصولگرایی)را بخشکاند.
سوادكوهي با غيرت 17 دي 1390
عشق ما سيد هادي حسيني؛آقايوني كه به شمال نيوز ايراد گرفتين ؛شمال نيوز طرفدار كسي نيست و ما به اين سايت احترام ميزاريم ؛آقاي ادياني به شمال نيوز احتياج داره نه شمال نيوز به ايشان.
آشنای نام آشنا 17 دي 1390
خیلی متاسفم برات آقای ر... با این تفکرات بی خوددتان لاقل به شعور مخاطیبنتون احترام بزارید
یاسر 17 دي 1390
با سلام
به نظر بنده(در مورد ادیانی) این حرکت بدون شک بد اخلاقی است چرا که:
آقای ادیانی ثانی چندی قبل ، نامشان نور علی بوده و محتمل است با انگیزه قبلی نامشان را به علی تغییر داده اند.
ولی بسیار حیف که حوزه انتخابیه قدر سید علی ادیانی را ندانسته و اینطور خدمات بیشمار ایشان را پاسخ میدهند.
در مورد آقای جمشیدی هم احتمالا همینطور است ولی بنده اطلاعی ندارم.
دوست 18 دي 1390
سلام. تشكر از نقطه نظرات افراد. جاي سئوال است كه چرا آن روي سكه را نديديد شايد به احتمال حتي يك درصد اين آقايان همنام به توصيه افراد قبلب براي اهدافي كه خودشان مي دانند و در اينجا مجال پرداختن به آن نيست آمده باشند تا در يك فرصت مناسب با اعمال اهداف پيروزي خود را رقم بزنند حتي با استعفا به نفع ديگري و .....
حالا شما پيدا كنيد پرتغال فروش را
رضا-ا 18 دي 1390
با نظر قبلی کاملا موافقم.اقایان برای رسیدن به اهداف خود همنام علم کردند شاید هم هم شکل و هم سان هم داشته باشند.بهر حال باید هزینه شود از هر کجا شد.از چندین ماه قبل خانه های تیمی تشکیل داده و کار تبلیغات شروع کرده اند.واقعا نمایندگی مجلس چقدر سود و درامد دارد؟
نا شناس 18 دي 1390
سید علی ادیانی استعفا استعفا استعفا
احمدی 19 دي 1390
فضاي اينترنت براي ارائه نظرات مرتبط است . لطف كنيد فقط در مورد موضوع نظر بدهيد من فضاي بابل را كمي ميشناسم .در مورد كامنت دوستان كمي غرص ورزي احساس ميگردد.
تحلیلگر استان 19 دي 1390
سلام معیار شناسایی کاندیدای اصلح: کاندیدای مجلس باید در درجه اول اخلاق مدار باشه تا دروغ نگه و دستش برای امضا های خلاف نچرخه و به نام اصول گرایی اختلاس نکنه و به نام اصلاح طلبی سیاسیم رو حاکم نکنه و بستر ساز پوچیسم نشه و بعد تحصیل کرده باشه البته صرف دانشگاهی بودن تحصیل کرده محسوب نمیشه تحصیل کرده کسی است که در طول زندگی اش اهل علم و تحصیل و بینش مندی و تفکر باشه در ضمن گذشته نیکی داشته باشه اونچه که دایه اش رو داره خودش انجام داده باشه استفاده ابزاری از دین خدا نکنه و به کانون های قدرت و رانت دولتی وصل نباشه سرسپرده لابی های و اسپانسر های مالی نباشه و در نهایت این که در سطح استان مازندران این افراد انگشت شمارند در بابل تحقیقا این فرد دکتر عابدین مؤمنی است
نا شناس 20 دي 1390
نان بنام ديگران واز توبره اين وآن خوردن هنرنيست خودشان چه درچنته دارند؟
نا شناس 21 دي 1390
از اينكه دكتر ادياني فرد موفقي است شكي نداريم ...... طراحي رقبا با قانون انتخابات و حضور طرفداران حمتا به كل خواهد. انشاءا....
حسن-ا 22 دي 1390
ادیانی اولی چه کار مفیدی انجام داده که دومی بخواهد بقیه را انجام بدهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.